ستاره ولفسبورگ:دیگر به جام جهانی فکر نمیکنم

ستاره ولفسبورگ:دیگر به جام جهانی فکر نمیکنم


مکس کروسه، ستاره جدید ولفسبورگ، دیگر به از دست دادن فرصت حضور در جام جهانی 2014 فکر نمی‌کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه کروسه نتوانست تیم ملی آلمان را در جام جهانی برزیل همراهی کند، با این حال خودش را در حال حاضر عضو تعیین‌کننده‌ای در مانشافت می‌داند.
این مهاجم 27 ساله در مصاحبه با "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ" اظهار داشت:" هدفم این بود که دائما در خدمت تیم ملی باشم؛ تا قبل از جام جهانی هم به این هدفم دست یافته بودم یعنی به آن سطح مورد انتظار رسیده بودم."
وی با اشاره به اینکه دیگر نمی‌خواهد غصه از دست رفتن حضور در جام جهانی را بخورد، افزود:" من آدمی هستم که نگاهم بیشتر به حال است و در گذشته زندگی نمی‌کنم. من به خودم ایمان دارم، چونکه می‌دانم از توانایی و پتانسیل خوبی برخوردارم و اینکه تیم هم از من حمایت می‌کند. این به من کمک می‌کند تا بتوانم بگویم: روز من هم فرا خواهد رسید."
وی با رفتن به ولفسبورگ در مسیری قدم برداشته است که او را به اهدافش نزدیک‌تر می‌کند:" ولفسبورگ مطمئنا فصل آینده یکی از تیم‌هایی خواهد بود که می‌تواند باز بایرن مونیخ را دچار دردسر کند. البته برای اجرایی کردن این هدف خیلی کار داریم. من از گلادباخ خداحافظی کردم تا به افق‌های بهتری دسترسی پیدا کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394برچسب:, | 13:25 | نویسنده : امیررضا خضرلو |